تغییر نام بازیکن در کانتراستریک

شاید برای خیلی از پلیرهای قدیمی کانتراستریک این آموزش خیلی بدیهی و ساده به نظر بیاید اما تغییر نام در بازی کانتراستریک برای پلیرهای جدید و اینکه بتوانند با اسمی که دوست دارند توی بازی شرکت کنند یک دغدغه جدی محسوب میشه، بسیاری از کاربران سایت در کامنت ها خواستار این آموزش شده بودند که تصمیم گرفتیم که در اینجا نحوه تغییر نام بازیکن را توضیح بدهیم.

دو روش برای تغییر نام بازیکن در کانتر استریک وجود داره

 

روش اول: استفاده منوی تنظیمات یا options

 

در این روش قبل از ورود به بازی به منوی تنظیمات رفته و در تب multiplayer به قسمت Player Name رفته و نام دلخواه خود را در کادر مربوطه وارد نموده و تنظیمات را apply کرده و وارد بازی شوید

 

تغییر نام بازیکن در کانتراستریک

 

روش دوم: استفاده از کنسول

 

در این روش می توانید در جریان بازی و هر زمان که تمایل داشتید نام دلخواه خود را وارد نموده یا تغییر دهید برای این کار کافیست در بازی کلید ~ روی کیبورد را بفشارید تا کنسول بازی باز شود و سپس کلمه name را تایپ نموده و یک Space یا فاصله بگذارید و نام دلخواه را تایپ نموده و کلید ENTER را بفشارید، خواهید دید که نام شما در بازی تغییر کرده است.

 

تغییر نام بازیکن در کانتراستریک

در صورتی که با کامپیوتر یا bot بازی میکنید اسامی آن ها توسط سیستم نامگذاری می شوند که قابل تغییر می باشند و که در آموزش های بعدی سعی خواهیم کرد تا به آن بپردازیم.

امیدواریم این آموزش به شما کمک کنه که از بازی ها تون لذت بیشتری ببرید، نظرات خودتون رو در شبکه های  اجتماعی و کامنت ها با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *