نقشه های بازی

بازی کانتر از تعدادی نقشه  به صورت پیش فرض (Default) تشکیل شده که معروفترین آن ها De Dust 2 می باشد.می توان نقشه های بیشتری نیز به بازی اضافه نمود و یا با استفاده از نرم افزار این نقشه ها را ساخت.اما قصد داریم بیشتر با ساختار نقشه ها بپر دازیم.ابتدا از اسم نقشه ها شروع می نماییم.از پیشوند هایی که در ابتدای اسم هر نقشه می آید میتوان فهمید که ساختار این نقشه ها چگونه است.

De:نقشه هایی که با پیشوند De که مخفف Defuse به معنی خنثی کردن میباشد ،نقشه هایی هستند که از ساختار بمب گذاری پیروی می نماید.

aim:نقشه هایی با این پیشوند نقشه هایی هستند که در فضایی کوچک طراحی شده و دو تیم بازی را در روبروی هم و با حالت دوئل مانند شروع می نمایند.در این گونه نقشه ها هر بازیکنی که از قدرت هدف گیری بهتری برخوردار باشد قاعدتا برنده خواهد بود.به این نقشه ها نقشه های مهارتی نیز می گویند.

awp:این نقشه ها از نقشه های دیگر از محبوبیت بیشتری برخوردار می باشند چون در این نقشه ها تنها مجاز به استفاده از اسلحه های دور زن (Snipe Rifle) می باشید.

FY:که اختصار کلمه fight yard به معنی محوطه جنگ میباشد و عموما در یک محوطه بسته و کوچک مانند یک میدان جنگ به بازی پرداخته می شود.

ZM:مخفف Zambie Mod می باشد و باید در این گونه نقشه ها با خون آشام ها به مبارزه پرداخت.

CS:در این نقشه ها گروه پلیس باید به نجات گروگان ها بپردازد.

HE: در این نقشه ها تنها اسلحه موجود نارنجک دستی از نوع آتش زا می باشد.

FY : در این نقشه ها باید تنها با اسلحه کمری یا همان کلت به مبارزه بپردازید.

Ka : در این نقشه ها تنها اسلحه موجود چاقو می باشد.

fun: این نقشه ها عموما حالت فانتزی دارند و از فضای  مفرح و شادی برخوردار می باشند.

حالت های دیگری نیز وجود دارند که به علت کاربرد کمتر آن ها از بیان آنها صرف نظر گردید.گروه  کانتر باز امیدوار است  توانسته باشد نقشی هر چند کوچک در افزودن اطلاعات علاقه مندان به این بازی را ایفا کرده باشد.

 

 

گردآوری شده توسط Ronin

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *