اولین دستگاه Sega چه شکلی بود؟

کنسول‌های بازی «سگا»، دیگر به بخشی از فرهنگ گودکان و نوجوانان دهه‌ی هفتاد (نود میلادی) تبدیل شده‌اند. اما شاید جالب باشد اگر بدانید که طرح اولیه این کنسول، نه آن چیزی که تا به حال دیده‌ایم بلکه چیز دیگری بوده‌است.

یک کارمند سابق «سگا» فاش کرد که یکی از مدل‌های آزمایشی این کنسول را که در زمان خود به بازار نیامده، در اختیار دارد. این کارمند سابق که نخواست نامش فاش شود با نام مستعار «سوپر مگنتیک» پستی را در فروم سایت «اسمبلر گیم» قرار داده‌است. او در این پست نوشته‌است که این مدل اولیه معلق به شخص دیگری بوده و بر روی میز کار او جا مانده‌است. بعد از این‌که خود او هم شرکت را ترک می‌کند، به همراه دیگر وسایلش این دستگاه را نیز برمی‌دارد.

او درباره این کنسول می‌گوید: این دستگاه یک هیولاست و سنگین‌ترین کنسولی است که تا به‌حال در دست گرفته‌ام. او ادعا می‌کند که دستگاه سالم است و کار می‌کند و این یکی از دو نمونه دستگاهی است که از این مدل ساخته شده‌است. اما این شخص گفته که به علت این‌که در ژاپن زندگی می‌کند و به بازی‌های این مدل دسترسی ندارد، نمی‌تواند یک بازی را بر روی آن امتحان کند. تصویر این نمونه‌ی اولیه از کنسول سگا ساترن را می‌توانید در ادامه می‌بینید.

 

sega-type

منبع : کافه بازی

همچنین ببینید

animation

انیمیشن کوتاه de dust 2

در این انیمیشن 9 دقیقه ای شما یک سری مشکلات و گرفتاری هایی که همه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *