معرفی بازی Sleeping Dogs

چه مدت می توانید به ماموریت خود در میان خطرناک ترین تبهکاران هنگ کنک ادامه دهید؟این بازی ترکیبی ازهنرهای رزمی ، مهارت رانندگی ، اعتماد به نفس بالا برای برخی از کارها مانند پریدن از یک اتومبیل در حال حرکت با سرعت بالا به اتومبیل دیگری میباشد.

کلیه عناصر فردی موجود در این بازی از نوع بهترین در نوع خود نمی باشد اما در مجموع این بازی یک بازی لذت بخش محسوب میگردد  روند بازی و تغییر موقعیت شما در داستان و سوئیچ شدن از یک اکشن به اکشنی دیگر باعث شده تا هرگز درطول داستان احساس حستگی به پلیر دست ندهد.

شما بازی را به عنوان وی شن یک بومی اهل هنگ کنگ که پس از گذراندن مدتی در ایالات متحده بازگشته است شروع خواهید کرد.وی برای گرفتن انتقام مرگ خواهرش وارد باند تبهکاری شده تا از آن طریق به شخصی که قاتل خواهرش بوده دست پیدا کند.

 

 

او کار خود را از رده های پایین شروع کرده و با انجام ماموریت هایی که به او محول می شود کم کم اعتماد سران را به خود جلب می کند.البته در این میان شما در موقعیت هایی دشوار نیز قرار خواهید گرفت به طوری که تبهکاران به شما به عنوان یک پلیس مخفی مشکوک خواهند شد و گاهی پلیس ها نیز به اینکه شما در نقش خود به عنوان پلیس مخفی بیش از اندازه فرو رفته اید و دست به جنات می زنید شک می کنند و شما می بایست طوری رفتار نمایید تا اعتماد دو طرف را داشته باشید از این رو در انجام ماموریت های خود در موقعیت های دراماتیکی قرار خواهید گرفت.

 

بیشتر صحنه های این فیلم برگرفته شده از فیلم های John Woo کارگردان معروف، که طراحی صحنه های اکشن فیلم ماتریکس را در کارنامه دارد.این بازی در 14 آگوست 2012 به بازار آمد

 

همچنین ببینید

animation

انیمیشن کوتاه de dust 2

در این انیمیشن 9 دقیقه ای شما یک سری مشکلات و گرفتاری هایی که همه …

2 نظر

  1. می خواستم بگویم که چرا بازی هایی مثل گرز اف وار و…را که دنیارو ترکوندن به ئبلاگتون اضافه نمی کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *