دانلود بازی قلب های شجاع : Valiant Hearts

یک بازی به سبک کتاب های کمیک و داستان های مصور!همان داستان هایی که در کتاب های Marvel دیده می شود.این بازی روایتی دیگر از جنگ جهانی است اما برخلاف بازی های متداول به روایت تاریخچه جنگ جهانی اول خواهد پرداخت.داستان بازی از ابتدای جنگ جهانی پس از ترور صدر اعظم اتریش و شروع جنگ بین آلمان و فرانسه  شروع می شود.روایت مردی که با زن و دختر و داماد آلمانیش در مزرعه ای دریکی از روستا های سرسبز فرانسه  زندگی می کنند تا این که با شروع جنگ دولت فرانسه تمامی ساکنان آلمانی فرانسه را اخراج می کند و بدین ترتیب داماد خانواده مجبور به ترک همسر و فرزند خود می شود.

بعد از چند ماه مردان فرانسوی برای پیوستن به ارتش احضار می شوند و از این رو پدر خانواده ناچار به جنگ می رود و در جبهه با دامادش که در ارتش آلمان مشغول به جنگ است مواجه می شود و…….

این داستان روایت یک عشق و چهار عاشق است که در طول جنگ با تراژدی های مختلفی روبرو می شوند.این بازی با سناریو قوی که دارد ، حال و روز4 نفر را به صورت موازی روایت می کند که در طول جنگ سرنوشت آن ها به گونه ای با هم گره خورده است و سگی با وفا که همراه همیشگی آن ها است.

گرافیک بدیع و  انیمیشن گونه تا موسیقی زیبا و در برخی مراحل از موسیقی های کلاسیک نیز بهره گرفته شده است این بازی را به یک بازی سرگرم کننده و مفرح تبدیل می کند.

 

 

OS: Windows XP SP3 or Windows Vista SP2 or Windows 7 SP1 or Windows 8 (both 32/64bit versions)
Processor: Intel Pentium IV 630 @ 3.0 GHz or AMD Athlon64 3000 + @ 1.8 GHz
Memory: 2 GB RAM
Graphics: nVidia GeForce 8800 GT or AMD Radeon HD2900 XT (512MB VRAM)
DirectX: Version 9.0
Hard Drive: 2 GB available space
Sound Card: DirectX Compatible Sound Card with latest drivers
Additional Notes: Windows-compatible keyboard and mouse required, optional Microsoft XBOX360 controller or compatible

دانلود فایل

رمز فایل :www.counterbaz.com

راهنمای نصب :

ابندا فایل setup  را نصب نموده و در انتهای نصب گزینه Run confige  را انتخاب ننموده و سه گزینه دیگر را علامت زده تا نصب تکمیل شود.

سپس فایل آپدیدت را نصب نمایید

حال آنتی ویروس را غیر فعال کرده و کرک بازی را در محل نصب بازی Paste  نمایید.

از بازی لذت ببرید.

بخشی از ویدیوی بازی را می توانید در اینجا ببینید

[hana-flv-player video=”http://dl.counterbaz.ir/Game/Counterbaz/Video/Valiant%20Hearts-%20The%20Great%20War.flv” width=”600″ description=”قلبهای شجاع” player=”5″ autoload=”true” autoplay=”false” loop=”false” autorewind=”true” /]

همچنین ببینید

animation

انیمیشن کوتاه de dust 2

در این انیمیشن 9 دقیقه ای شما یک سری مشکلات و گرفتاری هایی که همه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *