متال گیر جدید چه نام دارد ؟

کوجیما سازنده سری بازیهای متال گیر نسخه بعدی این بازی را یک شبیه ساز واقعی معرفی کرد که پس از انتشار همه علاقه مندان را شوکه خواهد کردفکر کنم شبیه ساز واقعی مخفی کاری برای گیم پلی بازی نام مناسبی باشد. قبلا بازی‌ها مثل خانه ارواح بودند و بازیکن روی یک ریل جلو می‌رفت و انفجار یا خراب شدن دیوار با دستور طراحان اتفاق می‌افتادند. اما حالا در این بازی زمان و آب و هوا در طول بازی عوض می‌شود. من می‌خواهم به میلیون‌ها مخاطب اجازه بدهم که به میلیون‌ها شکل مختلف آنرا بازی کنند.»

در مورد شخصیت‌های بازی همشان آیستون یکی از اعضای استودیو کوجیما در پادکست این شرکت اعلام کرده که بازی بر سه تم مسابقه، انتقام و فقدان بنا شده و او همچنین در مورد شخصیت‌های مختلف بازی گفته: «تمام شخصیت‌ها در بازی چیزی از دست داده‌اند. Skull Face همانطور که از اسمش بر می‌آید صورتش را از دست داده، quiet صدایش را از دست داده. و در ‌‌نهایت اینکه رییس بزرگ Big boss از زوایایی شبیه دارث ویدر، نقش منفی فیلم جنگ ستارگان شده‌است.
او در مورد تکنولوژی کینکت و احتمال استفاده از این تکنولوژی در متال گیر ۵ نیز اشاره کرد: «کینکت پتاسیل زیادی درخود دارد. باید دید که با دستورات صوتی و حرکات بدن چه کارهایی می‌توان انجام داد.»

13

 

15

08

 

 

کوجیما همچنین در مورد عینک هوشمند مایکروسافت که صفحه نمایش کوچکی دارند گفته که به آن امیدوار است و این وسایل متفاوت می‌توانند بازی‌ها را به یک رسانه متفاوت و قدرتمند تبدیل کنند. او همچنین کنسول جدید مایکروسافت را یک کنسول با ظرفیت گرافیکی بالا خوانده.
در حاشیه حضور کوجیما در E3 او به غرفه شرکت Ubisoft رفت و بعد از دیدن عنوان جدید این شرکت یعنی The Devision گفت که با توجه به همچین رقبایی باید سخت تلاش کند. کوجیما پیش‌تر هم با قرار دادن لباس معروف اساسین در MGS۴ ارادت خود را نسبت به Ubisoft نشان داده بود. کوجیما هم‌چنین در روزهای اخیر نسبت به احتمال حضور شخصیت”سالید اسنیک” در «متال گیر سالید ۵» سکوت کرده. این شایعه‌ای از زمان E۳ میان بازیباز‌ها و طرفداران MGS قوت گرفته‌است.
متال گیر ۵ سال ۲۰۱۴ برای کنسولهای پلی استیشن ۳ و ۴ و همچنین Xbox ۳۶۰ و One عرضه می‌شود

همچنین ببینید

animation

انیمیشن کوتاه de dust 2

در این انیمیشن 9 دقیقه ای شما یک سری مشکلات و گرفتاری هایی که همه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *